1 vecka sen..

Jag såg att det var en vecka sen jag gjorde ett inlägg :/ Är verkligen kass på att skriva inlägg efter att jag bytlånas dator med pontus. Det är ju så mycket lättare att bara slå på en knapp på min dator så kör den igång, men på hans så måste man bytta på tvn och grejja+ att man inte kan se på tv samtidigt. Men det är väll bättre så här antar jag?! hehe.
Det har blivit en hel del gjort här =) Igår fick vi hjälp att slänga ut en massa skit som var kvarlämnat här så nu känns det riktigt bra ;) Sen har det börjats rustat lite i köket, fy fn vi har jobb ett antal år framöver. Men det är härligt! ;b
Annars då? Kroppen är ur balans, är spänd och trött. Ont i nacken i över 1 månad så nu jäklar ringde jag HC ännu en gång och hoppas på mirakel, men jag vet vad dom kommer säga; " det är stress så du måste lära dig att få balans i livet igen".. bläää på er.. får se då..motion sägs ju vara bra och det har inte jag varit speciellt duktig på så det kanske är dags nu?!
Mamma har suttit i kö och försökt få tag på melodifestival biljetter men det sket sig, i 2 timmar satt hon i kö och dom är tvär sluta :( :(  jag som har fått med mig micke också!!! faaan. Men det kanske kunde gå och ordna genom pappas jobb *hoppas,hoppas*...
Snart kommer min mor och far hit för att dom ska vara barnvakt medan jag åker till viken och tandläkaren, lagning och bedövning :/ yipphehoo ;P skönt att få det gjort, har ingen tandläkarskräck men det är aldrig roligt när det kostar en massa pengar..
Senare hoppas jag att jag får med mig jelan hit och johanna skulle nog också dyka upp, så trevlig kväll med andra ord ;)
Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0