Varje år ..

Varje år innan jul så kommer tiotusentals räkningar som vi inte vill ha :/ blääää. Har bra många tusenlappar extra den här månaden att betala och det är inte kul när det ska inhandlas en massa julklappar och att Teddan fyller år på Söndag. Får göra det bästa av situationen helt enkelt ;) ingen ide att hänga läpp. Fy farao vad jag vill börja jobba extra och bli klar med utbildningen nu så man kan få sig en riktig inkomst någon gång! Snart så :)
Jag har haft fruktansvärt svårt att sova på nätterna nu :/ huvet går i högvarv.. Jag är ju så fruktansvärt dålig på att röra mig också så kroppen är stel som en 90-årings ;P haha. Nu var det mycket men det är inte alltid frid och fröjd.
Nog om det, nyss lämnat teddan på dagis och Isak ligger i soffan och är missnöjd över något?! Är meningen att jag ska ta en tripp till Sandviken nu snart för att inhandla blöjor och hälsa på Anna Banana :) Men jag kanske skjuter upp det till ikväll, har sovit så jäkla dåligt..Får se.
Plikten kallar.
Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0