Sprutan..

Igår åkte vi iväg till Sjukhuset i Sandviken för att jag skulle få sprutan men när jag kom dit frågade dom om barnen också skulle ha så då fick dom samtidigt. Då slipper vi ju gå till BVC istället =) Varken Isak eller Teddan har visat någon som helst påverkan av sprutan så det känns skönt! =) Va ju trööökig kö när vi kom dit också och ingen vagn hade jag med mig heller. Så jag fick kånka runt på Isak och en massa kläder innan vi äntligen fick åka hem :) hähä. Men vi fick som tur va "smita" förbi kön eftersom jag hade barnen med mig och det var ingen väntetid på barnavdelningen ;P Men nu är det gjort och jag känner mig bara lite öm i armen men inget mer :)

Ska in till Sandviken vid två och lämna barnen hos pappa för att jag ska ut och handla present åt Teddan + tårta m.m. Sen är det ju Magnus Betner ikväll med Micke,Syrran,Magnus och Veronica så det ser jag verkligen fram emot! :D Kommer bli skit skojj.
Igår bokade ju syrran biljetter till Backstreet Boys nästa helg också och GUD vad jag ser fram emot det :D :D Vi tänkte försöka komma till Stockholm lite tidigare så vi kan gå på stan i några timmar.
                          Magnus Betnér - Livets Ord
                   Hoppas ni får en skit bra fredag för det ska jag ha !
                        
              Jag VILL att dessa ska komma i min brevlåda idag! Båda från H&M.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0