Snart helg igen..

Det var riktigt segt att öppna ögonen och kliva upp idag :( Höll på hela kvällen här hemma, satt upp lampor,tvättade,diskade,lagade mat osv. Å nej jag är ingen hemmafru som jag får höra ibland, jag gör allt i hemmet som måste göras och så har dom flesta som bor själva också ;P hihi. Men jag trivs med det, tänk om jag hade råd att gå hemma hela livet?!!
Kånkade iväg med barnen till dagis och Teddan har fått börja åkt i vagnen med Isak och nu vill han aldrig sluta :/ hmm. Vagnen kanske brakar ihop snart? Det visar sig.
Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på, jag ska då bara ligga och mysa med Isak på soffan och slå på en bra "feelgood" film tills det är dags att hämta Teddan igen :) Sen hoppas jag på besök av min kära syster som sagt att hon ska komma i ett par dagar men aldrig gör det ;P
Hoppas ni får en bra torsdag för det ska jag ha.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0