Snart helg igen :)

Shit vad dagarna går fort! :) Snart är det helg och kalas :D
Igår va vi iaf hos Linda och det var skit kul att umgås med henne lite igen,var ju år och dagar sen sist ;P Pojkarna började leka bra där på slutet när vi skulle åka hem men vi ska ju träffas mycket mera i framtiden =) Är lite sugen på att gå ut med henne på Lördag men vi får se..
Det hände lite grejjer här igår också Micke satt upp en massa hyllor och tavlor i Teddans rum så det är praktiskt taget klart där inne! Ska åka till Ikea och köpa två sånna där "förvaringshyllor" med lådor i också sen så! Det känns som om det står still annars för att det är så svårt att få tid med allt. Badrummet kommer nog inte bli rustat förrän vår/sommar men det gör inte så mycket, jag kan ha det som vi har det nu ett tag till. Vill få v-rummet och hallen kvar först känns det som och det kommer bli så bra när det är klart för att jag vet precis hur jag vill ha det! Köket ska vi försöka göra klart nu i helgen men det är ju så mycket som kommer emellan hela tiden. "Rom byggdes inte på en dag" - jag verkligen hatar det där ordspråket!

Har nyss kommit hem från 40 minuters promenad runt Hammarby ;P haha. Kokade lite gröt när jag kom innanför dörren och satt mig sen här.  Tänkte slå på en film med lillen och bara slappa tills vi ska hämta Teddan, runt ett tiden är det nämligen dags för spruta för min del. Hoppas jag klarar mig utan arm ont som halva Sveriges befolkning värkar ha fått :/ Barnen har vi inte fått några tider för än men det stod i tidningen att man skulle få kallelse från BVC, hoppas det kommer snart bara..
Nu blir det soffläge!
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaa gå ut på lördag! Det gör du rätt i puman! Hihi. Krams

2009-11-26 @ 23:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0