Julklappar

Kom hem från mormor runt halv fem och sen dess har vi slappat och lagat mat ;P Trevligt att räffa nära och kära i Norberg, kusin som vi inte träffat på ett bra tag.
Sitter nu och besteller lite julklappar från CDON.com och hittade att denna snart kommer;
            Disney klassiker: Peter och draken Elliot - DVD - Film
Haha, hur kult är inte detta?! Kollade sönder den här filmen förr, jag verkligen älskade den!! Ska försöka samla på mig alla Disney Classic´s!
Nu "På spaning med Bridget Jones" .
Puss & Kram alla.

Kommentarer
Postat av: sandy

Åh, Den filmen älskade jag också! Den gick på tv100 family härom dagen, blev så lycklig när jag tittade på den igen. :)

2009-11-23 @ 23:27:59
URL: http://swinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0