Jag är duktig!

Vaknade på tok för sent idag kl. 8:00 och Teddan börjar på dagis kl 08:30! Han brukar ju alltid väcka mig runt sju tiden men nu är han inne i någon period då han sover länge ;P hehe, det fick bli bilen till dagis. Efter att jag lämnat han utan problem åkte jag och isak hem och lämnade bilen och tog vagnen istället för att gå ut på en promenad. Det känns som om man har gått i över en timme också tittar man klockan och då har det bara gått en halvtimme :/ hmm. Störigt det där. Men jag gick i rask takt så jag fick upp flåset lite ;P Sen har jag hunnit med och käkat havregryns gröt med äppelklyftor.
Nu tänkte jag röjja upp lite här hemma sen tänkte jag sätta på en film som jag fick med tidningen "Elle", "The Holiday" heter iaf filmen. Jag har sett den förr men den kan ses igen. Efter att jag hämtat Teddan ska vi bege oss till Sandviken för att hälsa på Linda eftersom det var år och dagar sen, kommer blir trevlans tror jag :)
Nu är dags för under-behandling av lillen.
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0