Härliga Lördag??!!

Jag har inte vaknat på rätt sida idag ? :/ Känner mig trött och irriterad på allting! Lingonvecka på g skulle jag tro? Arghhh..
Micke satt igång halv nio och frågade om jag skulle följa med till Maria för att han skulle skrapa luckor, ska jag sitta där å titta på när du skrapar luckor? va mitt svar. Man kan ju iförsig gå dit och och vara trevlig men gud vad jag inte känner för att vara trevlig idag :/ Efter att ha varit barnvakt åt Tindra igår också + att vi fick besök så ser hela huset ut som ett bombnedslag igen !! åhhh, jag orkar bara inte. Isak lyckades även bajsa ner heltäckningsmattan när han satt där och lekte och det var det javligaste jag har varit med om tror jag och vilken stank :[ När dom kommer upp i hans ålder (snart 9 månader) så verkar det vara helt kört att ha han utan blöja för att det kommer något på en gång, det är faktiskt som att trycka på en knapp. Ska nog sluta gnälla nu och hoppas på bättre tider.. Jag vet vad jag behöver och det är att få shoppa för då mår jag riktigt bra :D No money, no shopping :( barnledigt kanske och göra något skojj med en tjejkompis?! Det kan jag glömma idag för att micke ska spela poker. Jaja, imorgon får man iaf komma bort för en stund och det ser jag nästan fram emot!
Hoppas ni har haft/har en bättre början på denna dag än vad jag har haft...
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

inge fika idag då? :(

2009-11-21 @ 11:29:38
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0