Härliga Fredag :)

Fy farao vad jag är trött idag :/ låg och degade till halv tio trots att Teddan var uppe och röjjde. Jag ligger i sängen och hör hur saker och ting flyger i golvet och att kranen är på, då känns det riktigt jobbigt att kliva upp. hehe. Han har då fått Mickes morgonpigga humör och hela hans sätt :) Är hos mamma nu iaf och Micke hade typ slutat så han skulle komma och hämta oss. Det blir att dricka lite cider och nån öl hemma med älsklingen ikväll, lika bra att det lite lugnt. Imorgon hade jag planerat att kanske gör något med Jelan men då såg jag att hon dissade mig för Malin så då skiter jag i henne ;P haha. Det blir nog en fika med Sara och någon mer istället, vi åker hem till någon och våldgästar ;P På Söndag bär det av till Norberg för då fyller mormor år :) Jag,syrran + barnen tar min Space Wagoon dit.. Det blir trevligt eftersom det va ett tag sen vi träffade henne.
Hoppas ni får en bra fredag!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha dissar aldrig dig bruden! Men ska man på blind-dejt så blir man ju lite sugen ;) Vi hittar på något i veckan! Puss raring!

2009-11-20 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0