Bloggkrångel?

Bloggen har strejkar ett par dagar men är nu tillbaka :)
Den här veckan har varit great! Jelan har sovit hos mig i ett par dagar sen åkte vi in till viken igår och drack lite vin med sandra och andreas, sen kom det några fler också. Trevligt var det iaf och vi hann gå på 3 ställen igår Steel Town,Elvis och Eight Ball ;) Träffade en hel del kändisar och det är alltid trevligt =) När allt hade stängt gick vi hem till Jelan och lagade lite mat och sen var det dags för sängen. Vaknade upp med VÄRLDENS JÄVLIGASTE huvudvärk i morse ;( Fy fan.. Micke kom och hämtade mig runt elva tiden och då åkte vi hem och hämtade lite grejjer+ barnen och nu sitter jag hos mamma och pappa å micke är uppe hos fredde och ska spela Rock Band. Bättre att vara här å dega och få mat än att vara hemma och glo ;P hehe. Får se hur det blir ikväll?! Ulf Gunnar fyller ju 28 år så det skulle ju bli fest för han och det skulle vara riktigt kul att träffa alla igen :) Men vi får se ringer väll Jelan sen och kollar hur hon mår annars blir det bara hemma mys.
Det var min vecka och helg, skriver mer imorgon eller nått ;)
Hade det bra!
Puss å Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0