Bättre sent än aldrig

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här ;p SKÄRPNING! Vill ha tillbaka laptopen ;P Mycket roligare med den.
Vad har hänt då?
Vi håller på och rustar köket och tänk vad lite färg och kakel kan göra? Super nöjd men tyvärr så har vi ju ingen kamera så jag kan inte sätta ut någon bild :( Lite lister och grejjer kvar nu bara. Är ute efter ett nytt köksbord och vill mer än gärna ha ett runt bord, eftersom köket inte är jätte stort så tror jag att det skulle bli bäst. Vi ska ju säkerligen byta hela inredningen i köket om några år + slå ut väggen så att det blir större, vi gör det inte nu bara för att vi måste prioritera lite annat. Nästa projekt tycker jag ska bli hallen ;P slå ut vägg,tapetsera och lägga golv och det kommer bli skit snyggt :) Det ser jag verkligen fram emot.
Teddan är på dagis och idag var han faktiskt pigg! Jag har börjat föra in lite rutiner på kvällarna, jag går och lägger mig hans säng och läser några böcker vid halv åtta och då somnar han vid åtta. Hur bra som helst! Så igår fick jag och micke lite ensam tid på kvällen vilket va ett bra tag sen. Ska fortsätta med detta..
Har ingen bil denna vecka för att Micke börjar tidigare på jobbet och jag måste erkäna att det kryper lite i kroppen, det skulle inte ha suttit helt fel att åka in till viken och ta en promenad eller en fika med någon?! ;) Får ta igen det nästa vecka istället men nu när jag bara varit hemma har jag fått skit mycket gjort här hemma *duktig idiot*!
Har börjat kika över när jag ska börja plugga+jobba extra och det börjar närma sig nu, kör nog igång när Isak fyllt 1 år och det är ganska snart för han är ju trots allt snart 9 månader!! Dags att börja söka dagis plats nu åh , phuu. Jag måste ju försöka få ett till extra jobb så jag får en någorlunda inkomst :S det ordnar sig alltid men för att det ska ge något måste jag nog jobba på mer än ett ställe så man överlever, i Januari ska jag ringa och börja jobba extra igen så vi får se hur jag gör då. Man ska inte grubbla för mycket utan ta det som det kommer som min mor och far brukar säga, hehe.
Nej nu ska jag kika vidare på IKEA och se om jag hittar nå skojj.
Ska bli bättre på att skriva inlägg nu också!
Puss Å Kram!

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja det borde vi göra :) vi bjuder hem oss till johanna eller veronica :P sist var vi här fast då va inte du med :( gör han nå för o krypa då? eller har han inte provat nå än? desiree sa att melody typ kryper nu, hon tar sig framåt iaf :P

2009-11-19 @ 09:32:57
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0