Vad händer då?

Fredag, Fredag, Fredag och man känner sig alltid lika rastlös när det börjar närma sig helgen ;P Är ju planerat att jag ska leka med Jelan idag men då ska hon iväg med sin kusin på nån fest så vi får väll se om jag hänger på dom då :) Har inte så där JÄTTE mycket att pengar att gå ut för :( Skulle vara skit skojj att umgås lite med Linda som jag inte träffat på år och dar känns det som, vi får väll se.
Sitter hos mor & far nu, har lånat deras bil för att kunna åka runt på en massa affärer och handla det som behövs. Nu vill jag ha en egen bil!!! Vill helst ha tillbaka Opeln men det får bli en efter ekonomin nu.
Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0