Lill-Lördag!

Igår gled Jelan förbi mig på eftermiddagen för att snacka lite skit och det slutade med att jag hänkade på henne hem till henne, där vi gjorde oss klara för utgång :) Vi hamnade på förfest hemma hos Jonas och sen Kharma och det är sög det som vanligt. 80 kr för en timme dessutom? Men det är ju alltid roligt att träffa en massa människor jag inte träffat på ett tag så det blir godkänt ändå :D Men det blir det ju i stort sätt alltid när jag är ute med min favoflicka :P Nästa gång blir det Gävle. Gick ut när dom stängde och då lära ju jag ta mig hem på nå vis, lära ju stiga upp klockan sju för att Teddan skulle vara på dagis till åtta och Micke börjar klockan sju :S PHUU. Min pärla fixade hem mig iaf så jag slängde mig i säng på en gång. Näsa gång tar jag med mig lite mer pengar till en Taxi så det slipper bli ett orosmoment ;)
Idag är jag så FÖRBANNAT TRÖTT, har bara sovit ca:4 timmar så jag verkligen lääääääääängtar efter att det ska bli kväller och att Micke ska komma hem så jag kan krypa ner i sängen och förhoppningsvis sova hela natten i den här förbannade värmen.
Skulle hittat på nått med Jelan idag också men jag är halvtsovande hela tiden så vi skjuter upp det nån dag hjärtat ;) Call you in the morning.
Nu ska jag anstränga mig med maten och sen blir det soffan...
            
Det blir nog bra tillslut ska du se..
Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0