Nu börjar kampen!

Teddan är helt såld på "Katten Gustav" jag tror att jag har sett filmen 300 gången sen förra vecka :/ Jag slänger ut den snart men då blir väll Teddan helt förkrossad så det är väll bara att bita ihop. Fan va dagarna rinner iväg,hm.
Idag har vi ringt till nuvarande ägarna till huset och sagt att vi kan flytta in när som helst och det är skit trökgit att vi får stå å punga ut två "hyror" extra men det klarar vi nog. Båda vill ju börja rusta,packa och flyttta så fort som möjligt så det är bara att tuta å köra :) I januari är det tänkte att jag ska börja plugga igen så då får jag dubbelt så hög inkomst än vad jag har nu, men det är ju något som jag måste betala tillbaka men förhoppningsvis får jag jobb driekt efteråt(om det har vänt) så det inte ska vara något problem. Så till slut blir jag alltså en förskolelärare och det tycker jag kommer bli skit skojj, för att barn är ju helfestliga. Ja när dom inte är på värsta tänkbara humör då ;P Någon utbildning måste man ju ha i dagens läge och jag tror inte att jag kommer så långt på min treåriga teaterutbildning? Nästa Hollywood? Nja, att slösa bort flera år på att drömma är väll lite onödigt?!
Nu börjar min viktkamp också! Nu jävlar ska jag ner till inskrivningsvikten vilket ligger på +6 nu.. Men Micke tycker inte att jag ska gå ner för att det inte kommer bli något kvar av mig, men det skiter jag i! Jag ska ner till inskrivningsvikten och sen är det bra! :) hehe.
Nu ska jag fixa lite käk tills mina pojkar kommer hem och sen blir det en massa packning och annat tråkigt.
Såg denna idag och den var lite väl lång men jag kan rekomendera den starkt! BRAD PITT måste vara den snyggaste karln på denna jord!
                   Poster Benjamin Buttons otroliga liv (2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0