Jahapp, när blir det flytt då?

hehe, det kan nog dom flesta fråga mig :P Man har varit virrig och haft svårt att bestämma sig och komma till ro men so what?! Det är som Jelan säger att det är ganska roligt att flytta på ett vis, man får rensat och får inreda igen :) haha. Drygt med allt plock bara men nu blir det verkligen SISTA gången. Vi lämnar allt gammalt bakom oss och ser fram emot allt det nya. Jag börjar faktiskt tro på detta "ordspråk" - "För att nå framgång måste man nå motgång"...
Micke och Teddan åkte iväg till G-hammarby i morse för att dom skulle hjälpa Mickes pappa med ved, så när jag och Isak väl hade klivit upp och käkat frukost osv. tog vi golfen till Syrran och satt där å tjattra ett par timmar. Sen åkte vi hem och lagade lite mat tills Micke och Teddan kom hem och nu har Micke åkt igen. Han har mycket projekt för sig min karl :P hehe. Men så har han alltid varit så det är väll inget nytt. BTW: Denna månad har vi varit tillsammans i 4(!) år!! Shit!!! Och fler ska det bli för att jag har hittat min livskamrat, hahahaha ;P Hoppas på det bästa. Men lite lustigt 4 år = 2 barn,1 hund, 5 flyttar(6 med denna). OJOJ säger jag bara, vad man kan hinna med mycket på sån liten tid :) Men nu hoppas jag på att det ska lugna ner sig.
Vi vill ju självklart flytta in nu och hoppas att någon tar våran lägenhet så fort som möjligt, det är bara att vänta och se.
Nu sitter jag och väntar på att Jelan ska kika upp och sen blir det massor av tjatter :D
Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0