Hemma igen

Nu är vi hemma igen och vi har haft det underbart i Leksand(jag ville stanna kvar)! :D Riktigt seg idag eftersom det vart lite för mycket vin igår men det får man ta ;P
Kommer in lite bilder sen när jag har ork... Nu sitter jag ock kikar på kök, det krävs ju lite planering som sagt ;P O nej alla ni som tror att det är "asbergs" i "fattiglapparna", kan man hantera det så är det tom störe risk att få nå skit i lungorna när man röker en cigg.  Så nu kan ni sluta fundera över det och bry er om er själva istället :) ! Jag har ju faktiskt en karl som är takläggare också och jag tror att han vet bäst, det är ju inte varje dag man får ett sånt bra pris på ett hus i sånt bra skick! Jag är verkligen helnöjd med livet nu!
Nu ska vi se på film och mysa, så det blir ett längre inlägg imorgon med bilder :)
Puss å Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0