BVC/STÄD/FILM/GRILLAT?

Idag gick det riktigt bra att gå med Teddan till dagis :) Han var glad och pigg så nu kunde jag lämna honom utan ångest och dessutom så är det sista dagen idag och sen blir han ledig i sjuhelsike massa veckor :) Skönt att slippa en massa pass också kan vi ligga och dra oss i sängen istället för att stressa upp.. Men dagis är ju bra men det är väll även skönt att han får vara hemma med mig och Isak ett tag :D Vi underhåller oss nog.
Ringde BVC efter jag lämnat Teddan och jag min toka glömde ju HELT bort tiden som vi hade igår, men som tur va så klämde hon in oss idag eftersom det var en vacination och det var dåligt med folk ett bra tag framöver. Så der var ju tur det då! =) Ska även diskutera lite om smakportioner osv.
Efter BVC ska jag hämta Teddan och sen är dags för lunch och storstädning. Det BEHÖVS verkligen! Micke kommer inte hem förrän ikväll så vi får väll se vad vi hittar på, pappa vill nog bjuda på grillat :P haha. Grymt sugen på en film, var ju ett tag sen. Men vi får se vem som har lust att joina mig? ;P Det visar sig..
Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0