090729

Ganska så fantasilös idag :/ Imorse när jag vaknade satt jag igång och städade på en gång sen har jag hunnit med en hel del annat också. Badade barnen,duschade,tvättade,fixade lunch,varit iväg och fikat och varit ute och lekt i nån timme :) *duktigt* Nu är det inte mycket kvar av dagen och nu ska jag vänt på att Micke dyker upp med möjlk efter han slutat jobba så jag kan börja med lasagnen. Sen ska jag nog ringa Jelan och höra om hon vill ha besök, vill hon inte det så yra syrran nått om att jag skulle följa med henne och Sara ut en sväng. Så vi får se .. :P 
Jag har inte kommit igång med packningen än men det känns som om jag har god tid på mig iaf, slippa stress med andra ord.
I helgen är det Kuggnäsfestivalen och jag missar den! :( :( :( Måste ju finnas pengar, så jag får ta en utekväll med Jelan istället och vi kommer ha roligare än vad dom har på Kuggnäs ;P hehe. Kan ju alltid hoppas.
Denna vill jag ha:
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Faan va cool soffa.. vart har du hittat den?? =

2009-07-30 @ 07:32:49
URL: http://annums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0