090712 - Vill må toppen!

Vart inge grogg igår heller :( Tog sån himla tid och skjussa barnen till G-hammarby eftersom det vart världens spö-regn när jag åkte dit så jag fick sitta å puttra i 70. Sen efter att jag lämnat av dom fick jag åka till Storvik och göra en massa ärenden åt grabbarna grus så när jag väl kom hem så hade klockan hunnit blivit nio. Då vart det soffan och teven istället, men riktigt skönt att vakna upp pigg! ;P Micke och jag åkte sedan till G-hammarby och har spenderat dagen där och det är alltid lika trevligt :) *hoppas**hoppas**hoppas*
Hemma hos mamma & pappa nu och vi har blivit bjudna på jordgubbar och glass, mumma! Ska snart traska hem och jag känner att man kommer att somna ovaggad.
Har börjat tappa sjukt med hår!! Jag kan bara dra av hår i duschen, men det kommer efter förlossningen och graviditeten har jag hört. Men fortsätter det så här så är jag snart hårlös :( Hoppas det lugnar ner sig snart...
Hoppas ni haft en kanon helg!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0