090711 - Vin & spel

Igår åkte vi hem till Marika i Storvik där vi hade det riktigt trevligt med vin och lite spel =) En riktigt lyckad kväll! Kom väll hem runt elva tiden då jag slocknade som en avdankad säl ;P hehe.
 
                                          Isak sitter hos sina kusiner Elina & Viktor :)
                
                                                                  Mitt hjärtegull! 
               
                                                                 Bröderna :)
                
                                                            Pontan & Micke spelar något? :P
                     
Så det var gårdagen i bilder det :) Idag ska jag iväg och dricka lite grogg och ha lite skojj med någon. Inte riktigt bestämt med vem än men kul har jag alltid! ;P Skönt att ha lite egen tid nån gång ibland sådär...
Hoppas ni får en bra kväll!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

vilka gobitar du har, och vad stor Teddan har blivit =)

kramkram

2009-07-12 @ 23:31:15
URL: http://freewebs.com/lagottoarwen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0