090710 - Husköp?

Micke & jag va och tittade på ett hus i måndags(?) och vi blev riktigt sugna kan jag säga. Så vi har nu kontaktat banken för att se om det finns någon möjlighet att få nå lån för oss?! Jag tror att det skiter sig på att man inte har till en kontaninsats eller lagfarten osv. Men hur i helsike ska man ha kunnat spara nå när jag har lägsta föräldrarpenningen?! hehe, vilket skämt. Men vi går dit och kollar upp vad som krävs för att få ett lån osv. så har man lite mer skinn på näsan till nästa gång :) Drömmar mår ingen dåligt av! Om ett år ska jag vara ute ur det här rått-hålet, hus YES!

Vad har annars skett då?! Ingetting, regn regn regn regn ja och det vet ni nog redan så det behöver inte jag tala om för er. Dagarna har mest gått ut på att häcka sig framför teven och titta på en massa filmer :) Men det är ganska härligt egentligen. Man har en ursäkt till att stanna inne och slöa.
Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på, sätta sig i soffan och äta Polly tycker jag låter som en grymt bra ide :D hehe. Snart kan jag väll rulla nerför trappan! :P Måste verkligen sätta igång med joggningen igen, men mycket snack och lite verkstad....
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0