090707 - "It´s a dream coming ture

Idag har jag och Micke gjort ett j*vla ryck och jag vill inte berätta vad förrän allt är klart :) Om det nu går som jag vill. ? *håller tummar och tår* annars lämnar jag det nog bakom mig om jag inte får som jag vill, då förblir det en hemlighet.

Har grymt svårt att sova så nu kommer jag vara sjukt trött imorgon bitti eftersom Teddan är morgonpigg. suckh.. Tittar på Michael Jacksons turne och för en stund sen så slutade hans minnescermoni och jag måste erkänna att jag faktiskt fällde en och annan tår :( (fjant)
The king of pop is dead. Det är sånna ikoner som aldrig ska dö ! Utan alltid leva! Världen förändras allt mer. Vissa av er bryr er förmodligen inte ett jota men det är egentligen svår att förstå hur GIGANTISK den här människan egentligen var. R.I.P Jag får hoppas att jag och min familj alltid får vara lika lyckliga som vi är nu :) Jag är verkligen lycklig !

Nej nu ska jag sluta dravla och försöka ta mig i säng, God Natt ;P
Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0