090706 - Halva sommaren har gått

Kan ni fatta det? HALVA sommaren har redan gått! :( Att det ska gå så förbannat fort. That´s life.
Vad har vi gjort då? hmm. Ska iaf iväg till Leksand nästa vecka med hela Mickes familj+släkt och det kommer nog bli great! :D Sen ser jag fram emot att Micke blir ledig en vecka så vi får umgås och göra en massa skojj ihop! :) Love ya.
Nu slappar jag och Teddan i soffan och tittar på "Horton" och han verkar verkligen tycka om den filmen, så nu slipper jag ÄNTLIGEN "Teletubies" :P haha.
Nämen nu somnade Teddan också så då får jag passa på å ta en stödvila. Sen efter att Micke kommit hem ska jag iväg till Jelan en sväng och hälsa på, sen hinner jag nog inte så mycket mer idag.
Hoppas ni får en bra fortsatt dag! ;b
Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0