090705 - "I feel good"

Nu känner jag att verkligen börjar bli mig själv igen =) Lite späningshuvudvärk och nackont men det börjar sakta men säkert lägga sig. Gud så skönt! Vill aldrig vara med om det här igen under hela mitt framtida liv, STRESS.
Igår blev det bara en massa hemmamys på kvällen men vi hann faktiskt med en fika hos Maggan på eftermidagen :) Hon hade sina barnbarn så Teddan fick leka lite också, jag har svårt att tro att hon faktiskt är över femtio för hon är lite som en ungdom och det är skit lätt att prata med na ;P Trevligt iaf.
Imorse fick min karl nå ryck(oväntat) och ville åka å hälsa på sin familj i G-hammarby och det gjorde vi! Vi gick förbi Pontan och kikade på hans nya lägenhet och jag måste säga att den var riktigt fräsch ;] Så inflyttningsfest nästa månad nudå?!
Man mår riktigt dåligt när man kommer hem efter att ha varit i Hammarby måste jag säga, jag hoppas för guds skull att det blir ett hus snart! Det skulle verkligen sätta priken över iet. Hoppas,hoppas,hoppas..
Vi får se om syrran & magnus kommer hem från Power Meet snart, isf skulle vi ut på en båttur. Nu blir det en power nap för min del ;P hehe.
Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0