I love sugar..

Fy farao för att jag ska behöva ha nått i käften hela tiden :( Tänkte gå ner till min inskrivningsvikt hos barnmorskan när jag nyss fick veta att jag var gravid. Några kilon kvar och det går inte bra alls :( Efter Teddans kalas fick vi ju både glass och tre burkar med kakor kvar och dessa kan ju inte jag låta bli inte :P hehe. Ny dag och nya tag imorgon då ;)
Idag har vi bara varit hemma eftersom både Teddan och Isak snorar och hostar ikapp :( Tror att det är den där förbannade sprutan som dom fick förra veckan?! Bli friska någon gång! Micke kom hem vid fem och då gjorde vi en brasa i kaminen och bara myste ;) Måste ju säga att livet i hus är underbart..
Nu är jag riktigt riktigt trött så nu är det dags för sängläge.
Dessa tänker jag inhandla snarast;
                               Fast "Theodor" från myfirstroom..
XoXo,
Majja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0