HAHA, jag önskade snö

Jag önskade snö men inte så här MYCKET! Vi vaknade ganska så sent idag kl: 8:00 och teddan börjar 08:30! Stressade på med kläder men han vägrade ju äta frukost :( När man klev utanför dörren var hela bilen igen snöad, fy fn säger jag bara. Började skotta av den och kom till slut iväg, men sen när vi skulle hem igen så kom jag inte upp på infarten till vårat hus! VAFAN!! Fick ställa mig och skotta hela infarten och fick verkligen pressa på pedalen för att komma upp. Ibland är det inte positivt att ha en "sluttning" till tomt :/ blää. Nu rör inte jag bilen nå mer idag utan tar boben och vagnen när jag ska hämta han, mycket lättare :) det var mitt träningspass det!

Isak äter allöt han får tag i på golvet, så fort han ser några smulor så hasar han sig dit på alla fyra och stoppar det i munnen. Hmm, får ta och dammsuga hela tiden tror jag. Snart så kruper han nog, nu hasar han sig framåt och står och gungar på alla fyra :D Snart så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0