Dags för ett inlägg här =)

Jaha då har det hunnit varit julafton och allt och vi fick MASSOR av klappar :) Jag önskade mig inget speciellt i år så jag fick mest pengar, vilket är väl behövligt. Barnen fick jätte mycket fint och nu behöver vi inte köpa leksaker till dom på ett år :)

Imorgon är det nyårsafton också!! Vi ska ha knytkalas här hemma och det är beräknat att det typ ska bli 35 personer kanske, mycket att göra nu.. Men det kommer bli kanon trevligt så det ser vi fram emot.
Theodor har högväxeln i som vanligt så nu har jag inte mycket mer tid här inte, lägger förhopningsvis in en massa bilder från nyår sen om vi får igång digitalkameran :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0