6 dagar, 11 timmar

Var senast jag skrev ett inlägg :/ Buu vad jag är sämst. Jag fortsätter även att gnälla över att jag vill ha min laptop tillbaka :P Men nu känner jag att jag nog har fått min blogglust tillbaka så nu ska jag bli bättre igen!
Vad har hänt sen senast då?
Har inte alls mått bra pga något som inte jag vill ta upp här, men nu ska jag ordna upp det här och få det överstökat så blir det förhoppningsvis bra igen! Det är därför jag har varit rätt så onsynlig för att jag knappt orkat med mig själv dom senaste dagarna. Humöret pekar neråt :( Hoppas på en vändning snart, alla har vi våra perioder.

Idag stannade jag och barnen bara inomhus å lekte tills min kära pappa kom och hämtade oss och skjussade oss till syrran, för att Micke skulle hjälpa dom med någon vägg. Blev bjudna på mat och kaffe, bättre än så kan det väll inte bli?!
Isak sover redan och Teddan halv-sover tror jag, han ska ju till dagis imorgon så det är nog bäst om han också somnar snart så jag slipper väcka han imorgon.
FY FARAO vad härligt med vinter egentligen, eller hur?! hihi. JUL, JUL, STRÅLANDE JUL...
Xo Xo,
Majja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0