1 December

Jag vill ha snö!! Vill ha lite julstämmning för bövulen!
Vi har riktiga snor näsor här hemma nu :/ Isak har legat och hostat och snorat hela natten :( Skit.
Kanske kan bero på den där spruan som vi alla tog förra veckan?! Teddan fick iaf vara hemma från dagis idag eftersom han var så hängig igår, men imorgon tror jag faktiskt att han kan gå.
Själv så är jag riktigt trött och drömmer en massa skit på nätterna :/ Men det har jag gjort enda sen jag hamnade i "stressfällan" så hoppas att jag tar mig ur den helt snart :)
Igår va vi bara hemma men när Micke kom hem drog vi till hans föräldrar och drack kaffe, sen drog vi med dom hem hit och tittade på 2 filmer som Magnus har fixat över på datorn :) Nån kass och tråkig jul film och sen "Tick as Thives" och den var faktiskt riktigt bra! :D
Ska ta och hälla i mig lite kaffe nu och sen blir det en snabb städningen innan vi åker till viken och fixar lite.
Xo Xo,
Majja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0