Yes :D

Det blev bilköp igår och det är ju great! Sen fick även Teddan sin efterlägntade fyrhjuling så han åkte för fullt igår :D Han kunde på en gång också men vi fick dra ner farten lite så det inte gick för fort. Nu är det bara huset som fattas :) Det kommer när det kommer.
Teddan är på dagis nu sen skulle han ut med pontan och åka fyrhjuling och jag funderar starkt över att åka ner på stan och klippa mig?! Om jag har lust och ork då annars tar jag det nästa vecka. Har tjattat om det ett tag nu men det blir ju aldrig gjort..
Ikväll är jag sugen på bio i Gävle med syster yster och sen kanske Nikko vill hänga med? Var ju år och dagar sen jag träffade henne så nu tycker jag verkligen att det är dags att ge vänner lite tid också ;P Fixar jag barnvakt blir det bio annars blir det hemmamys kväll istället.
Puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0