Vilken UNDERBAR dag!!

Micke var riktigt störrig imorse, han trissade upp Teddan och dom två stod och hoppade på mig och hällde vatten på mig för att jag skulle vakna till liv :P När jag väl gjorde det började vi fundera över vad vi skulle göra med dagen och vi bestämde oss för Furuvik :) Ringde runt lite och till slut så blev vi ett gäng; Pontan,Markus,Tindra,Viktor,Elina och Micke å Jag + barn :D Lite halv risigt väder men det blev kanon sen, solen tittade fram och det var alldeles lagomt med folk där också. Men dyrt som f-n! Men det var det värt för att komma ifrån lite och bara ha roligt.






               
En kanon dag med andra ord och på hemvägen åkte vi förbi valbo och det blev en sån här;
         
En Philips 47´tums Full HD platt-teve :D Dåligt nöjd då? YES. Kommer passar bra i huset den här, hehe :)
Nej nu hoppas jag att micke och teddan kommer hem med maten som vi ska laga till, fläskfile och pommes *mumma*. Sen blir det film. Hoppas ni haft en bra helg! I love my boys,
Over and Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0