Vilken dag!!!

Dagen började med att mina kära barn började gnälla vid klockan sex i morse!! Jag trodde att jag skulle bli tokig, men barn är bara så dom somnar tidigt och vaknar tidigt. Men jag brukar slå på Gustav åt Teddan så då lägger jag mig på soffan och halv sover i 2 timmar och Isak somnar alltid om efter frukost. Men jag har alltid varit en människa som lagt mig 02:00-04:00 och klivit upp runt tolv tiden, innan jag fick barn då. Så jag är alltså en extremt morgontrött människa och blir skit grinig hela dagen om jag inte känner mig utvilad, speciellt nu när det har varit EXTREMT mycket den senaste tiden och jag har stressat sönder mig. Men jag är go och glad och för det mesta positiv :)
Varit till Linda idag och kikat hur dom har det + att jag köpte lite kläder till Isak av henne för en billig penning *tanks sweetie*. Trevligt, trevligt. Sen bar det av till Effect för att klippa håret och det blev en rejäl bit måste jag säga och lugg :D Men skit nöjd och det kommer bli ännu bättre efter färgning :) Sen ringde syrran och vi var tvungen att åka in på akuten med henne i Gävle, så då blev vi sittandes där i några timmar. Men så kul vi hade! Tömde automaterna på godis gjorde vi också :D Men allt var bra så då åkte vi till viken igen och satt oss och käkade på Napoleon och fick vänta i 50 min på maten!!!!! Under all kritik..
Ojoj, imorgon blir det loppis i stensätra sen kommer min kusin hit och lite andra släktingar så det är full fart med andra ord :) 3 kamp på Rowdys också!! Det kommer att bli en rejäl upplevelse skulle jag tro!!
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0