Tappat gnistan?

Det känns som jag har tappat gnistan för att skriva blogg, men den kommer väll tillbaka får jag hoppas :) Det har varit full fart hela helgen. Har varit i köpis och på dollar två gånger men någon gatuloppis blev det inte pga av vädret :[ Det får bli sen då :) Varit fyllechaffis vilket jag inte kommer att göra om inom dom närmsta månaderna, drygt med fulla folk :| Blir man så där själv?
Idag bjöd mamma hela gänget på mat och det var supergott ! Mammas mat är alltid bäst, vad fan gör jag för fel?!
Nu blir det mys framför teven med mina älsklingar, Micke åker iväg och jobbar och blir borta i 4 dagar! Så ska det vara nu i en månad i sträck :( phuuu! Men money,money,money :)
Isak har blivit lite förkyld och det är så jobbigt att höra honom hosta järnet ur sig på nätterna, hoppas att han blir bättre snart!
Skriver lite mer imorgon :)
Over and Out

Kommentarer
Postat av: blondstar

hej kan vi inte ta o ses nån dag? :) peter jobbar nu igen så jag är bara hemma om dagarna..

2009-08-23 @ 21:46:58
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0