Sjuk?

Yr,trött och kallsvettas :( Skit!! Förhoppningsvis är det bara Isak som jag har fått något "lättare" virus av ?! Eller inbillning? hehe, börjar tvivla på mig själv snart. Men det är ju så tråkigt att bara ligga hemma och vara sjuk lika nu när Isak är sjuk, jag vill vara ute och träffa folk :) Men han blir väll frisk snart.
Nyss varit på Ica och inhandlade "Män som hatar kvinnor" och en påse jordnötter så den ska jag sitta och se ikväll med min sjukling och ensamhet. Jag tror att jag är så ovan att Micke är borta i flera dagar att jag känner mig ensam och övergiven, hehe :P Man är bra löjlig.
Nu blir det lunch sen är det dags att bege sig och hämta Teddan.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0