Nu är det mycket

Nu har jag MASSOR att göra!! Och det står bara still för mig :( Vart ska jag börja? Har inte tid för mig själv snart. eller snart det va ett tag sen jag hade det :b hehe. Satt och kollade ut tapeter till barnens rum igår och jag tror att jag har bestämt mig till Isak´s rum iaf nämligen den här:

Från www.photowall.se  men jag är osäker vilken färg jag ska ta. Någon som har ett förslag? Tänkt er svart parkettgolv till, vilket kommer bli as snyggt! Men jag tror att den blåa passar bättre till det mörka golvet, men vi får se.
Inte riktigt säker på Teddans rum än, får kika runt lite mer så kanske jag fastnar för något?

Idag har vi iaf varit på BVC där jag också träffade Sara och hennes lilla Max, trevligt att träffa henne när det va ett tag sen. *Skärpning* hehe :P Isak väger iaf 9,5 kg!!!! Så nu ville dom att han ska ligga på magen mera och träna, hahaha banta när man är 5 månader är nog det dummaste jag har hört :P Lite roligt iaf´. Hämtade Teddan på dagis vid elva och det blir  att skriva på papper om ett byte imorgon, blir nog bäst så eftersom hans kusiner också går i Hammarby + att Isak också kommer att hamna där :) Det kommer nog går bra, sista gången nu då.
Nu ska jag plocka med lite tvätt och sen ska jag laga korvstroganoff *mumma* sen tänkte vi dra ut till huset och slänga en massa skräp efter rensningen av tomten :) Livet Leker och är underbart!
        
             Totalt misslyckande med digitalkameran, but i try. Gårdagens BTW
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0