Maskerad och rust

I fredags drog jag hem till Sandra där hon och Jelan var och gjorde mig iordning för maskerad hos Sandras brorsa och hans flickvän nere på stan :) Jag måste ju säga att Sandra har ganska roliga kläder ;P hehe. Mne det slutade med att jag blev "brud",Sandra racerbrud och Jelan skolflick. Snygga var vi iaf, men man skämdes ju ganska rejält. När vi kom dit var ju alla utklädda så det var ju inte så mycket att skämmas för, hehe :) Vi hade iaf skit kul och blev kanske lite väl påverkade?


En riktigt lyckad kväll måste jag säga, har ju så grymt kul med dessa brudar. Love ya! :)
Igår åkte vi ut till G-hammarby och började rusta i huset och jag måste säga att jag har en enorm tur att ha en sån händig karl ;P hehe. Han hann riva ut köket på övervåningen och till och med sätta upp gipsskivor :D Glömde knäppa före-bilder men ska försöka få tag på kort hos mäklaren så jag kan sätta ut för- och efter bilder...
Snart ska vi iväg på kalas hos Elina som fyller 4 år! Stora tjejen :) Sen blir det väll mer rust skulle jag tro.
Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0