Jag önskar......

- att micke kunde ha varit ledig i mer än 1 vecka så vi kunde göra mer skojiga saker ihop :) Men nej då det är väll ett önsketänkande med en arbetsnarkoman till karl? :P Nu har han åkt iväg till Uppsala på nå jobb och kommer inte hem förrän imorgon kväll. Jag och barnen får hitta på något själva, igår åkte vi iaf iväg till Jungfrun när Micke ´hade slutat och badade med barnen. Och jag doppade mig! Tro det eller ej, men skönt va de! Sen när vi väl flyttar kommer jag ha gå avstånd till badet, hur great är inte det? På tisdag skriver vi på ägarpapper på huset så då blir det äntligen vårat och vi kan börja röja och flytta in när vi vill :) Det ser jag faktiskt fram emot.
Ska hämta Teddan vid elva och syrran skulle nog komma förbi å luncha här så jag måste väll börja förbereda maten :) Senare promenerar vi nog till syrran och leker i deras vattenspridare och umgås.
Hoppas ni får en kanon dag!
Puss & Kram
           
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0