Jag är super nöjd!

Har varit i huset hela dagen och det blir så bra :) Snart så får vi äntligen flytta in. Cant wait! Blev ute mat idag också på Torino i Storvik och deras kebab-special, så äckligt gott att ni bara måste prova ;) Sen skulle pojkarna dricka öl tydligen så jag åkte hem med barnen + tindra, barnvakt åt henne med andra ord. Jag är ju inte driekt barnvakt åt mina egna som karlarna tror att dom är när dom är med sina egna barn :P Dom sitter och tittar på Gustav och jag letar efter gardiner, men det är ju inte det lättaste. Phuu. BTW- teddan och tindra smet idag också!! Vi var utanför mamma och pappa och snyltade godis och jag tittade bort en sekund sen var dom puts väck! Och jag "panik morsan" började kuta runt och skricka men inget svar. Så till slut var både jag, syrran 1 & 2, pappa och magnus ute och letade och jag måste säga att jag var panikslagen och kände mig helt värdelös som föräldrar. Men det räcker allvarligt bara att titta bort någon minut så kan de vara på väg till Haparanda, jag hann iaf ända upp till Ica men kom på att de förmodligen inte hade hunnit så långt på leksaks bilen och moppen. Efter en stunds letande kom magnus gående med dom och dom hade bara gått till lekparken brevid, där Teddan annars aldrig brukar vara! Typiskt, jag höll på att ramla ihop på gräset av utmattning och insåg verkligen att jag måste bärja träna igen ;P haha. Sedan ska jag uppfinna en sändare som sitter i skorna till barnen så man har koll på dom :) Morgondagen kommer förhoppningsvis bestå av lite loppisar på morgonen och sedan valbo för att sedan ha en dejt med Nikolina :) Ska bli skit kul eftersom det va ett tag sen. Vi får se vad hittar på det kanske blir en öl eller bio?! Nej men GUD vilket långt inlägg, har ni orkat läsa så här långt så beundrar jag er verkligen..
Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0