Grubbleri och grubbl´era

Riktigt ont i nacken och skallen idag :[ Måste sovit konstigt hoppas jag. Sluta grubbla om det nu.
Isak har gått och fått något virus :( Han hostade jätte mycket inatt och hade riktigt jobbigt :[ Svininfluensan? Det tvivlar jag på men hoppas för guds skull att det går över snart! När man är så där liten ska man inte ha det så där jobbigt, jag kan ta över.
Micke åkte imorse och kommer inte hem förrän på torsdag :( hmm, får underhålla oss själva och det är ju inte så lätt när lillen fått nå virus. Ska iaf ta å köpa Stieg Larsson- "Män som hatar kvinnor" (fick inte in någon bild på den här skit datorn) och Desperate Housewives säsong 3, så då har jag något att underhålla mig med ett tag tills lillen blir frisk =)

Varit och käkat lunch hos mamma och pappa och lånade bilen till apoteket för att köpa näsdroppar och nya D-droppar eftersom teddan hällde diskmedel i den. Snart traskar vi hem och då är det iaf tänkt att jag ska börja packa igen! Halellulija! :P
Over and Out

Kommentarer
Postat av: blondstar

nä, men stackars isak.. hoppas att det går över snabbt och att han blir bättre! stackarn.. ja, men vi kan väl ta de nästa vecka istället, man blir ju hemma ett tag nu ;D 073-0250137 har jag, vad har du då? har nog bara nå gammal nummer till dig.. puss

2009-08-24 @ 20:44:05
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0