En öl och pratglad kväll

Idag har jag faktiskt shoppat i valbo lite och rengörings- och kosmetik förrådet kostade betydligt mer än klädförrådet :S Snålmajja har jag blivit och det kändes efter att ha varit inne på Kicks men jag fick "profesionell" hjälp;

Mascara,rengöringstvål,rengöringsvatten,dag- och nattcreme,puder,solpuder,penslar och armband och en ring från h&m. Allt gick på ca: 700 kr!! Det kostar att ligga på topp.

Sedan blev det ju denna pärla från Vero Moda för 299 kr :) Nu orkade inte jag vända på bilden men ni ser väll iaf. Köpte även ett passande rosett diadem på Gina Tricot;


Sen blev det ett par svarta leggins från Gina och jag kan aldrig få nog av leggings tror jag, ett sånt praktiskt och bra basplagg =) Super nöjd med dagens inköp och hoppas att det blir fler snart.
Har nyss kommit hem från Nikko och det blev inge utgång för att ingen av oss va nå sugen där på slutet, men det blev tjatter och det var riktigt trevligt :) Jag är nog inte så mycket för krogen längre tror jag eller alkohol överhuvudtaget, jag vet nu låter jag jätte gammmal men det är så skönt att kunna sitta och ha trevligt på annat sätt och att man inte känner något behov av alkohol och krog, bara drygt ju..
Imorgon blir det film med Nikko och några till :)
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va nice åh få uppdatetra smink osv på dyrarare nivå.... Måste juh försöka ses nå snart.. Miss you kram

2009-08-30 @ 05:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0