Dont Worry, Be Happy!


Nu har jag beställt lite nya höstkläder från hm och det behövdes verkligen! Alltid skönt med lite nytt ;) Det här är bara lite utav det jag beställt. Smycken och grejjor också eftersom allt ska matchas! :P Detta paket ser jag fram emot. En ny jacka är på ingång från nelly också :)

Som jag skrev sent igår kväll så är det en massa släktingar till oss här hemma hos mamma och pappa så jag ska väl bege mig dit snart med Isak efter att jag druckit kaffe. Teddan och Micke åkte till Hammarby tidigt imorse för att det ska börja tapetseras i huset :D Yippey och mickes pappa hade dragit ut den sista delen av köket och dammsugit hela övervåningen igår :) Gud så snällt!! Jag har verkligen underbara människor omkring mig.

Imorse sa Teddan : -
mamma, jag älskar dig. Ghaa, gullunge :D

Nog om glädjespridning men nu börjar jag verkligen njuta riktigt ordentligt av livet :) Hoppas på en tripp till valbo med mamma och kicki så jag leta några snygga lyktor till våran inglasade altan. Sen får vi se om det blir trekamp på rowdys då för kussen kommer ju idag också.
Ha en bra lördag för det ska då jag ha!
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0