Det börjar redan bli bättre :)

Jag mår bra och Isak börjar bli bättre, tror jag? Han har inge feber så då kan vi utesluta den där förbannade svininfluensan :P haha. Inte för att jag trodde det då. Blir vacinering(?) sen så man kan få vara lugn som föräldrer :)
Blev nå krångel med mitt H&M paket så nu annullerade jag beställningen, får ut å shoppa loss i valbo istället när lusten finns. Såg på Stieg Larsson filmen igår och den var riktigt bra!! Lite läskigt att titta på den själv och jag önskade nästan att Micke skulle komma hem. Fjant, jag vet.
Idag var det tänkt att jag skulle ha en dejt med Linda eftersom det va så länge sen men nu vet jag inte när Isak är sjuk så vi får se.
Nyss betalat en massa räkningar vilket alltid är lika roligt, NOT! Men det måste ju göras så man inte drar på sig en massa fruktansvärt onödiga skulder hit och dit. Så det är skönt när det är gjort :)
Nu blir det lite käk,
Over and Out.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Saknar dig stumpan! Hitta på något snart? Puss

2009-08-27 @ 02:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0