Den dagen jag får sova ut mår jag bra

Uppe med tuppen idag igen ! :( Teddan har gått upp klockan sex vaje dag nu, känner mig alldeles mör. Har varit dålig på att skriva här nu men ska bli bättre och se till att skriva så fort jag får lite tid över. Annars är det ju ingen meningen att ha kvar bloggen? :P Är fortfarande inte bra i magen och hoppas verkligen att det går över snart, för nu börjar jag tröttna ur på kroppen. Bara att bita ihop!
Teddan ska på dagis till halv nio sen går jag och Isak ut på en promenad tror jag :) Pappa ska hjälpa mig att slänga en massa skräp i huset som har blivit efter rusten så då får vi det gjort åh! Valde ju tapeter igår och hela notan för sovrummet gick på ca: 3000kr!!! Bara för lite tapeter?! Blir sjukt snygg iaf.
Nu har jag slut på fantasi,
Over and Out.
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0