Billigt och bra?

Nyss hemkommen från tandläkaren och det var inte skojj kan jag meddela ;P Hur skoj det var håller jag för mig själv men dyrt kommer det att bli :( Perfekt när man behöver ha varje litet ruttet öre till rust men hälsan går absolut före, ROM BYGGDES INTE PÅ EN DAG(jag hatar verkligen det där ordspråket och det är oftast bara 40+ som säger det också). Tydligen så ligger jag och gnisslar tänderna på nätterna så det förklarar varför jag nästan har träningsvärk i käkarna när jag vaknar på morgonen :[ Helt omedvetet också, lite läskigt. Vad gör man åt detta då?
Ska snart iväg och hämta Teddan sen blir det en massa tvätt som jag måste tvätta och sen kommer ju mikaal hem sådå beger vi oss ut till hammarby och rustar klart sovrummen :) Så här vill jag ha det;
EDLAND HimmelssängstommeEDLAND Toalettbord- från Ikea.
En del av sovrummmet i alla fall, hoppas att man får lite extra pengar över nån gång? Då ska jag inhandla detta.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0