Arlanda och hem

Teddan absolut älskar sin fyrhjuling och han är så grymt duktig!!! :D Imorse åkte vi ut till Hammarby där dom även har en crossbana, ja ni såg rätt! Kan det bli bättre i Hammarby? Nära till strand och bad och nära till crossbanan, det finns ju allting där :P hehe.Iaf så åkte viktor och teddan där ett bra tag medan vi andra stod och tittade på men jag körde även på Marikas något varv och det är rätt svårt :b Men kul!
Efter det så åkte vi och gjorde lunch sen skjussade vi hem barnen till Marika för att hon ska vara barnvakt tills imorgon för att det var meningen att båda skulle ut. Micke är på nån grillfest med jobbarkompisarna och jag skulle ut med lillan & johanna i Gävle men det blev inget :( Jag följde ju som sagt med syrran till Arlanda för att hämta mamma och jenny så då var vi helt slut när vi kom hem :[ En annan gång får det bli då.. Nu blir det väll att sitta och glo framför teven en stund och sen blir det sängen :) Riktigt skönt att inte dricka nått måste jag säga!

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0